Pasta Pasta Pasta


Sant in Italia, locul in care s-a nascut  pasta,iar aici mereu invatz cum sa fac  o  pasta delicioasa  (eu ador pasta, ca sa  shtiti).  Pentru noi pasta inseamna cel mai  simplu fel de  bucate, pe care de obicei il  consuma tinerii sau mai exact  studentii.  Aici pasta e  considerata cea mai buna  mancare si  poate fi consumata de cateva  ori pe zi.  Italienii nu vor rupe  macaroanele,  cum o fac unii  din noi, aceasta e considerat  crima impotriva macaroanelor  (e funny insa  intr-adevar, vrei  sa mananci o mancare cu  placere  dar  nu cu crima). Si am  constatat  mai multe tipuri de macaroane: Nr1 , nr. 3  sau nr.7 .  Fiecare numar reprezinta  grosimea pastei, cu  cat mai mare  numaru  cu atat mai gros. Cu cat culoarea e mai  inchisa, cu  atat e mai sanatoasa pasta  pentru organism. Astazi voi   incepe cu  numaru 7. Nu eu am ales-o, ci colega mea  brazilianca care e cu mult mai avansata in  mancaruri decat  mine. Iar o pasta buna  trebuie numaidecat mancata cu un sos rosu  din ceva carne de vita, cascaval, legume,  piper. Niam-niammmmm……..

 

 

Leave a comment